Ο σχεδιασμός λογοτύπου αποτελεί την «καρδιά» του σχεδιασμού ενός προϊόντος. Από αυτό απορρέει η συνέχεια των σχεδιαστικών επιλογών, όπως ο σχεδιασμός της μπροσούρας, των διαφημιστικών καταχωρήσεων, της εταιρικής ταυτότητας, του συνόλου της προβολής του έργου. Ο Κωνσταντίνος Χαρμπύλας, με σπουδές στη γραφιστική και τη διαφήμιση και διετή μετεκπαίδευση στην ψυχολογία της διαφήμισης γνωρίζει την «καρδιά» του προϊόντος και εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες αναζητά και τελικά επιτυγχάνει να δίνει «εικόνα» στην ουσία εκατοντάδων λογότυπων, σχεδιάζοντας λογότυπα ξενοδοχείων, εταιριών, προϊόντων, υπηρεσιών.